Шукати в цьому блозі

Молитва за гроші


Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Бог неба і землі,

Абсолютна власником усіх золота і срібла. Я закликаю свою допомогу в моїх фінансах.

Господь, будь ласка, помножте продукт моєї роботи. Мені потрібно, щоб оплатити свої борги і жити з гідністю.

Я хочу, щоб процвітати. Я хотів би, щоб успадковувати властивості моїм дітям коли-небудь.

Я знаю, що хороші і погані часи досягне всіх. Зізнаюся, я потребую тебе!

Допоможи мені бути розумним і розумним у всіх підприємницької діяльності.

Дай мені:

- Інтелект вчитися і вчитися. Я повинен зрозуміти, як управляти та інвестувати.

- Ваша мудрість. Я повинен бути в змозі відмовитися від грошей, коли це не добре для мене.

- Можливість зробити чесний бізнес. Я не хочу, щоб збезчестити вас.

Бог, ви заслуговуєте прекрасні слуги. Я хочу, щоб мати можливість виробляти вдвічі більше середнього.

Я хочу, щоб бути ефективним у всіх починаннях. Ваша впевненість на мене буде рости. Ви в кінцевому підсумку довіряти мені більше, ніж ви спочатку дав мені.

Я не буду залежати від грошей. Ви навчили цьому вашим учням. Я твій учень тепер.

Тільки ваша мудрість дасть мені життя. Гроші не будуть.

Я не захоче вести себе як підлесник. Також виправдовуватися, щоб отримати гроші від інших.

Допоможи мені зрозуміти, що ...

- Гроші мені не друг.

- Я ніколи не повинен любити гроші. Папір не може наситити душу.

- Любов до грошей є корінь усіх зол.

Люди, які претендують гроші відволікаються від вас. Багато біди трапитися з цими людьми.

Боже, бережи мене від воліючи грошей більше, ніж ви.

Один з ваших учнів зрадили вас за 30 срібняків. Потім він покінчив життя самогубством.

Збережи мене від поганою репутацією. Репутація людини, яка любить гроші.

Замість цього, я буду використовувати свої гроші піднесе вас. Я допоможу з будівництвом та обслуговуванням вашого храму. Місце, де ваше ім'я шанується. Ви буде високим розпал суспільства.

Боже, я обіцяю вам, що ...

- Я буду повертати гроші, якщо я отримаю більше, ніж я повинен. Я не буду тримати гроші, які належать комусь іншому.

- Я не буду любити гроші. Я буду задовольнятися тим, що у мене є. Ти обіцяв мені; "Я ніколи не залишу тебе й не покину тебе".

- Я не буду працювати в якості лихваря. Я не буду вести себе як лихвар з моїми братами і сестрами. Я не буду звинувачувати їх інтерес.

- Я завжди буду плачу робітників у кінці кожного дня. Я не хочу, щоб вони плакали для вас. Я не хочу, щоб бути засуджений за злочин проти них.

- Я ніколи не буду приймати гроші людям боляче. Набагато менше проти народу Твого Ізраїля.

- Я не прийму нечесним гроші. Я знаю, що це скоро закінчиться.

- Я не буду брати хабарі будь-якого роду.

- Я не буду підкуповувати суддів і влади.

- Я не буду займатися проституцією моє тіло. Я не буду отримувати прибуток від проституції. Я не буду давати вам пропозиції з цих досягнень.

Ви вже дав мені багато благословень. Я знаю, що ви дасте мені більше. Я буду піклуватися про них з вірності.

Будь ласка, допоможіть мені організувати свої фінанси. Я хочу, щоб мати можливість поділитися з іншими.

Я хочу бути як ти Господь. Хтось здатний розмножуватися благословення. Здатний задовольнити голод натовпу.

Я хочу бути помічником для інших. Там не повинно бути потребують моїй громаді.

Я буду служити людям з любов'ю. Не для грошей.

Я ніколи більше не пишайся. Тепер я смиренно сказати: «Бог дасть, я все вийде!"

В ім'я Ісуса Христа,

Амінь.

____________________________

Я радий, що ви молилися "Молитва за гроші"!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:

Молитва про порятунок


____________________________

Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.