Шукати в цьому блозі

Молитва для мого майбутнього чоловіка


Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Бог Любові,

Я піднімаю мою молитву до вас.

Будь ласка, допоможіть мені знайти хорошого чоловіка. Людина, яку я можу любити без застережень. Людина, яка буде любити мене так, як вчить Біблія.

Я не хочу витрачати свій час з випадковими коханцями.

Я хочу, щоб об'єднатися з чоловіком Божим. Тисяча поколінь прийде від нас. Всі вони будуть благословенні дітьми.

Біблія говорить, що ви зробили людину відповідно до ваших образом і подобою. Будь ласка, дайте мені чоловіка, який буде вести себе як свого істинного сина.

Я молюся, щоб ...

Він буде гарним слухачем.

Він буде добрим і даючи чоловік.

Він завжди буде готовий допомогти мені, коли я потребую в ньому.

Він ніколи не буде заперечувати, мені свою любов, ні на її завіту лояльності.

Він буде здатний пробачити мене, коли я не.

Він не буде людиною, якій дали до романтичних справи з іншими жінками. Цар Соломон не зміг цей шлях і його серце було відвернуто від вас.

Він завжди буде підтримувати його постійну любов. Він буде тримати його вірний заповіта зо Мною.

Він буде милостивий та щедрий чоловік. Він буде людиною довготерпеливий.

Він буде людина, яка знає, як боротися в житті. Ми доб'ємося успіху.

Він завжди буде пам'ятати, щоб показати мені свою ніжність і ласку.

Його любов буде втішати мене у важкі часи в житті.

Його відхід буде мотивувати мене, щоб продовжувати йти.

Його любов буде доходити до небес.

Його любов буде тривати все життя.

Його любов ніколи не закінчиться.

Боже, будь ласка, допоможи мені, щоб пробудити в мені інтерес у всіх своїх проектів і заходів. Я хочу, щоб він знав, що я її справжнім партнером в житті.

Допоможи мені добре говорити про те, як сильно він любить мене.

Я проголошую, що ...

- Тільки його любов наситити мене.

- Його любов зробить мене співати від радості.

- Я буду в змозі вірити в Його любові.

- Я буду радіти в Його любові, незважаючи на біль і муки в житті.

- Я стану тендер дружина, чарівна і красива у нього на очах. Моя любов буде зачаровувати його на всі часи.

- Ми будемо жити люблячи один одного під час достатку і дефіциту.

- Я буду процвітати на його боці, живучи впевнений у своїй любові.

- Його любов до мене буде краще, ніж у житті.

- Я буду насолоджуватися поцілунками його губи більше, ніж вина.

І разом ми будемо пити чашу любові.

... Амінь

____________________________

Я радий, що ви молилися "чоловік - Молитва для мого майбутнього чоловіка"!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:

Молитва про порятунок

____________________________

Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.