Шукати в цьому блозі

Молитва для роботи

Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Милосердний Боже, я упокорити Себе тобі.

Молитва для роботи

Приносимо вибачення за можливі непокори і злочини проти Вас. Я визнаю, що мені не вдалося. Прости мене.

Будь ласка, дайте мені вашу мудрість.

Не дозволяйте іншим красти плоди своєї праці. Я не хочу, щоб потрапити в прокляття.

Ви робите справжнє правосуддя працівникові. Багато власників бізнесу є несправедливими. Вони посміє звільнити працівника з порожніми руками.

Є боси, які лікують співробітників з особливою жорстокістю. Вони дбають тільки за те, що в їхніх інтересах. Вони не піклуються про інших. Будь ласка, спаси мене від них.

Кабальної та образливі робота жахливі. Не дай мені жити гіркий життя через погану роботи.

Слухайте милосердного серця. Подивіться, який тиск нав'язується робітників. Будь ласка, спаси мене. Визволи нас!.

Але я також повинні бути відмінним професіоналом. Дайте мені навички, щоб створити чудові твори. Я знаю, що ваш благословення дасть мені успіх.

Запевняю вас, що ...

- Я буду допомагати людям, які потребують їжі, щоб поїсти;

- Я буду щедрим до інших з моїми благословеннями;

- Я не стягує інтерес до моїх братів по вірі;

- Я ніколи не буду нікого просити повернути те, що я добровільно віддав їх;

- Я буду давати в борг багатьом людям. Але я більше не займатиме у кого-небудь.

Будь ласка, благослови мене. Я прошу вас від усього серця. Ваше благословення буде процвітати свою роботу, моя сім'я, мої речі і моє майбутнє.

Відкрийте небеса. Відкрийте щедрі скарби. Залити свій дощ благословень на мене. Дозвольте мені отримати їх сьогодні.

Дозвольте вашому процвітанню на свої заощадження, роботу рук моїх, і землю ви мені дали.

Я буду слухняним вам. Я буду слідувати заповіді Твої. Ваш приклад з життя мій спосіб життя.

Ви працювали шість днів і відпочивав на сьомий. Я зроблю те ж саме.

Допоможи мені зібрати свою сім'ю і радіти разом з ними. Ми будемо хвалити Тебе за плоди своєї роботи. Ми дякуємо Вам за благословення, які ви дали нам.

В ім'я Ісуса Христа,

Амінь.

_______________________

Я радий, що ви молилися "Молитва для роботи"!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:


_______________________

Молитва для роботи. Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

1 коментар:

  1. Введіть тут ім'я завдання, яке ви хочете. Нехай інші допоможуть вам молитися за нього.

    Ви також можете додати мотиваційні повідомлення. Поради для людей, що шукають роботу. Вірші з Біблії.

    Спасибі!

    ВідповістиВидалити

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.