Шукати в цьому блозі

Молитва за хворого

Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Замінити слова "хвора людина" за ім'я людини, яку ви молитися за. Використовуйте цю молитву з проханням божественне зцілення для чоловіків і жінок.


Молитва за хворого

Господи, Бог зцілює.

Будь ласка, прийміть мою молитву від імені цього хворої жінки. Її тіло потребує вашої зцілення.

Історія показує, що немає нічого неможливого для вас.

Цар Єзекія був близький до смерті. Він молився, і ви чули його. Ви зцілив його. Ви дали йому багато років життя.

Будь ласка, зцілити її, коли вона слухняна вашим інструкціям. Це нагадує мені Неємана. Командувач армією. Він послухався і отримав своє зцілення.

Я б хотів, щоб знайти людину, з вашої цілющою силою. Людина, як Ілля. Він молився за сина вдови жінки. Хлопчик ожив. Будь ласка, принесіть така людина, щоб помолитися за неї.

У Псалмі 41: 1-3 ви зробили красиві обіцянки. Ці обіцянки для хороших людей. Будь ласка, дайте їй сили. Підтримати її, тому що вона хвора.

Будь ласка, переконати її залишитися скромним. Не давайте їй властиво помилятися, як цар Аса. Цар був хворий. Він не шукав вашої допомоги, і він забарвлена.

Я також благословляю лікарів. Я благословляю людей, які доглядають за нею. Нехай всі отримують свою мудрість. Допоможіть їм визначити причину захворювання.

Боже, допоможи їй зрозуміти, хто ви є. Допоможіть їй упокорити вам. Не давайте їй страждають руйнування її тіла.

Я благословляю душу і розум цього хворої жінки. Може її віра бути сильним. Невіруючий не отримаєте зцілююче дотик.

Будь ласка, дайте їй гарний настрій. Я знаю, що це допоможе їй подолати її хвороба.

Я відвідаю її. Дайте мені мудрі слова, щоб говорити з нею. Вона потребує віри. Будь ласка, допоможіть мені принести надію свого життя.

Я хочу, щоб благословити її. Дайте мені ресурси, щоб допомогти їй вибратися з ліжка.

Господи, будь ласка, використовуйте моє життя. Я хочу, щоб помазати її маслом. Будь ласка, зцілити своє тіло з помазанням.

Ісус, я вірю в силу свого великого імені. Я поклав руки на хворих. Я заявляю, що вона буде відновити своє здоров'я. Нехай це відбудеться в славу вашого імені.

Святий Дух, допоможи їй зрозуміти. Ісус вже взяв її немочі. Ісус поніс її хвороби. Допоможіть їй вірити, щоб отримати зцілення.

Всемогутній Ісус, будь ласка, послухайте цю молитву за хворих.

Я читав про вашу влади в Євангелії від Марка 6. Він каже, що люди торкнулася краю Вашого одягу. Вони отримали зцілення. Нехай вона доторкнутися до неї. Дозвольте вашому цілюща сила текти. Відновити її хворе тіло.

Приходьте Ісуса, Божественний Цілитель. Прогулянка по кімнаті, де вона відпочиває. Заберіть всяку неміч і хвороби від неї.

Подивіться і побачите її стан. Вона потребує торкання рукою. Ти зробив це для матері Петра в законі.

Ісус, Біблія каже, що багато хворі люди прийшли до вас. Ви зцілив їх. Будь ласка, же для цієї людини.

Будь ласка, зцілити її, коли вона наближається до вас. Я молюся, вона завжди буде слідувати за вами куди завгодно.

Вона чекає вас. Майте співчуття і зцілити її від хвороби.

Бог-Отець, нехай ваша добра воля бути зроблено в її тілі і душі.

В ім'я Ісуса Христа,

Амінь.

______________________

Я радий, що ви молилися "Молитва за хворого"!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:


______________________

Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

1 коментар:

  1. Якщо ви хворі додати молитовні прохання.
    Будь ласка, напишіть ваші коментарі та питання.
    Спасибі!

    ВідповістиВидалити

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.