Шукати в цьому блозі

Ранкова молитва

Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Боже, я вирішив почати цей день з вами.

Я прийшов до вас наявності Всемогутній Бог. Я запропоную вам хвалу і подяку. Будь ласка, молитву мою, як приємний аромат у вашій присутності.

Ранкова молитва

Славлю Тебе, мій Бог. Я упокорити себе у вашій присутності. Я шукаю вашої допомоги. Я знаю, що ти зі мною дає мені свій порятунок для цього дня.

Дух Божий, сьогодні я буду слухняною вашим інструкціям. Будь ласка, допоможіть мені, щоб виконати волю Отця.

Сьогодні буде початок з моїх кращих днів.

Я встаю в цей день, щоб створити щось нове, красиве і корисне. Все це піде на користь. Ти зробив це генезису і я буде імітувати свою роботу.

Сьогодні я буду виконувати свої дії з усією силою ви дали мені. Я буду ефективним, покінчив і професійно.

Боже, я не буду боятися робити те, що ви запитаєте мене. Будь ласка, перемогти ворогів моїх, бо я слухняний тобі.

В ім'я Ісуса я досягну успіху. Я підуть, щоб виграти моїх боїв.

Вибачте мене, якщо я був неслухняним. Останнє, що я хочу, щоб спровокувати ваш гнів проти мене і моєї родини.

Я прощаю тих, хто образив мене. Дайте мені можливість, і я буду вирішувати свої проблеми з іншими людьми.

Допоможи мені, щоб завоювати довіру інших людей. Кожен повинен добре говорити про мене.

Господь дав мені свій стан. Будь ласка, використовуйте що-небудь і все, щоб благословити мене.

Сьогодні, я вирішив виключити зі свого життя всі гріхи. Я буду жити у святості. Дозвольте мені бачити Твою славу, свої знаки та чуда.

Я повинен бути на вашому боці. Я хочу жити в постійному перемоги. Боже, я знаю, що ви можете зробити великі речі в моєму житті.

Господи, будь ласка, надішліть сьогоднішнього потужний ангел. Команда його видалити всі перешкоди зі шляху моєму.

Завтра я буду рости, щоб піднесе вас на ваших великих перемог. Я проголошую, що завтра мої очі бачитимуть ваше спасіння в моєму житті.

Я зобов'язуюсь приходити на вашу присутність щоранку. Я дякую вам і похвалити вас за ваші великі милості.

В ім'я Ісуса Христа,

... Амінь!

_______________________

Ранкова молитва. Я радий, що ви молилися!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:


_______________________

Ранкова молитва. Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

2 коментарі:

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.