Шукати в цьому блозі

Молитва про порятунок

Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Порятунок молитва, ймовірно, найбільш важливим молитва. Ми повинні називати його # 1 молитва.

Молитва про порятунок

Ця молитва допоможе вам почати відносини з Богом. З цією молитвою, ви зможете:

- Погодьтеся, що Бог любить вас,
- Погодьтеся, що ви грішник,
- Прийняти Його прощення своїх гріхів,
- Прийняти його план порятунку для душі вашої,
- І, прийняти Ісуса Христа як свого Спасителя.

Давайте молитися:

"Боже, це моя перша молитва для вас. Я роблю це, тому що я потребую тебе.

Я визнаю, що я грішник. Я не є частиною вашої родини. Якщо я помру сьогодні, моє життя буде втрачена назавжди. Я не хочу цього. Я хочу твоєї вічного життя.

Біблія говорить, що ти любиш мене. Ви дали життя вашого сина. Це була жертва, щоб врятувати мене. Ісус помер замість мене.

Я не можу зрозуміти цю жертву. Чому ти любиш мене так сильно?

Тепер я прийшов до вас зі смиренним серцем.

Я приймаю ваше спасіння. Я приймаю ваше прощення за свої гріхи. Я визнаю, що Ісус Христос є Господь у моєму житті. Він мій єдиний рятівник. Я вважаю, що Святий Дух воскресив Ісуса з мертвих.

За все це, я тепер заявляють, що я врятований. У мене є право бути дитиною Отця Небесного. Тепер я належу до вашої сім'ї. Я став спадкоємцем всіх своїх благословень.

Спасибі Богу. Спасибі за Ісусом. Спасибі Святий Дух.

Амінь."

Поздравляем !!!

Ви тільки що молилися про порятунок молитву. Ви тепер є частиною Божої родини. Він батько і ми брати.

Біблія вчить, що є багато благословень чекають вас. Все, що вам потрібно зробити, це прочитати їх і вірити. Бог може дати вам повного успіху в житті.

Я закликаю вас приєднатися до групи людей, які люблять Бога. Вивчайте Біблію разом з ними. Дізнайтеся всі переваги, привілеї, права та обов'язки, які ви маєте на сім'ю Бога.

Заповніть цю анкету і я буду:

- Благослови ваше життя, коли я молюся за моїх читачів,
- Допомогти вам знайти ресурси, щоб дізнатися більше про Бога, і
- Повідомляє вас, коли я публікую нові молитви.



Нарешті, у разі вам цікаво знати, де я отримав ці рядки молитися з? Дозвольте мені поділитися з вами вірші з Біблії, які надихнули цю молитву про порятунок.

- Від Івана 1:12 "А всім, що Його прийняли, їм владу дало дітьми Божими стати, тим, що вірять у Ймення Його".

- Від Івана 3:16 "Так бо Бог полюбив світ, що дав Сина Свого Однородженого, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне".

- До римлян 3:23 "бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави".

- До римлян 5:8 "А Бог доводить Свою любов до нас тим, що Христос умер за нас, коли ми були ще грішниками".

- До римлян 6:23 "Бо заплата за гріх смерть, а дар Божий вічне життя в Христі Ісусі, Господі нашім!".

- До римлян 10:9 "Бо коли ти устами своїми визнаватимеш Ісуса за Господа, і будеш вірувати в своїм серці, що Бог воскресив Його з мертвих, то спасешся".

- До ефесян 2:8-9 "Бо спасені ви благодаттю через віру, а це не від вас, то дар Божий, не від діл, щоб ніхто не хвалився".

Спасибі за читання цього далеко!

______________________________

Молитва про порятунок. Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.