Шукати в цьому блозі

Молитва за кохання, для моєї майбутньої дружиною


Ця молитва також доступна на наступних мовах: англійська - Іспанська.

Великий Бог любові,

Я прошу вашої допомоги. Будь ласка, послухай мене.

Я визнаю, що я нічого не знаю істинної любові. Мені потрібна ваша мудрість.

Я шукав для правої жінки. Я не знайшов її.

Бог, тільки ви знаєте все. Ви знаєте, хто буде ідеальною дружиною для мене. Допоможіть знайти добродійне жінку.

Ця ситуація викликає скорботу і страждання в моїй душі.

Будь ласка, привести мене до неї. Ви допомогли Ісаака, щоб знайти Ревекку. Ви допомогли Якова, щоб задовольнити Рейчел. Веди мене теж!.

Я також розумію, що я повинен робити свою частину. Я повинен стати людина відповідно до вашим зображенням. Я знаю, що тоді отримає своє благословення.

Я молюся за дружину; і я обіцяю вам, що ...

- Я буду терпляче чекати її.

- Я завжди буду показати її ніжність.

- Я буду готовий пробачити і відновити.

- Я не буду звертати на неї уваги. Я завжди буду слухати її.

- Я буду милостивий до неї. Довготерпеливий і багатих в любові.

- Я не буду мати випадкові романи з іншими жінками. Я знаю, що буде відволікати моє серце подалі від моєї дружини.

Моя любов буде супроводжувати її. Він буде терпіти всю дорогу.

Моя любов до неї завжди буде постійною.

Моя любов до неї буде досягти небес.

Мій заповіт залишаться вірні.

Мої поцілунки задовольнить її.

Вона буде вірити в мене.

Наша любов буде перевищувати інших задоволень у житті.

Допоможіть нам рости стабільну любов. Допоможіть нам практикувати прощення.

Допоможіть нам усунути взаємних образ. Я хочу любові, а не ненависті.

Я не ідеальна людина. Але я молюся, щоб вона ніколи не буде мене ненавидіти.

Важкі часи може прийти. Не давайте розпалася один від одного.

Я хочу бути як ти Ісуса. Я хочу бути першим, щоб допомогти, коли вона потребує цього.

Боже, я хочу бути сміливою людиною, що вона може поважати. Чоловік вона захоплюється.

Я молюся, щоб вона ніколи не буде заперечувати, мені свою любов і вірність.

Я благословляю, щоб вона когось, хто підтримує мене в моїй роботі.

Я благословлю її, і вона може процвітати з моєю любов'ю.

Я благословляю, щоб вона стала дружина, яка піклується про нас.

Я благословляю, щоб вона залишилася прекрасна жінка.

Я заявляю, що тільки її любов буде задовольняти мене у всі часи.

Боже, благослови нас. Таким чином, ми будемо насолоджуватися красою любові назавжди.

Благослови нас, щоб сформувати сім'ю. Дайте мені вашу мудрість і любов, щоб зробити це можливим.

В ім'я Ісуса Христа,

Амінь.

________________________

Я радий, що ви молилися "Молитва за кохання"!

Тепер я пропоную вам зробити іншу молитву. Це найважливіший молитва.
Ця молитва принесе користь вашому вічність.

Будь ласка, перейдіть за цим посиланням:

Молитва про порятунок


________________________

Що ви думаєте про це молитви?

Будь ласка, залиште свої коментарі нижче.

Спасибі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Будь ласка, залиште питання або добрі і конструктивні коментар прямо тут.